Manager Klantenservice
- Locatie
- Den Haag
- Afdeling
- Klantenservice
- Ervaring
- Ervaren
- Aantal uur
- 36 uur
Staedion verhuurt ruim 44.000 woningen in Den Haag en omstreken en heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Onze Klantenservice is het eerste aanspreekpunt en hét visitekaartje van de organisatie. Wij zijn op zoek naar een gedreven manager Klantenservice die leiding geeft aan zowel de afdeling Klantenservice als de virtuele front office en zo bijdraagt aan een vlotte, vriendelijke en professionele dienstverlening voor onze bewoners.
Je baan in het kort
- Je bent eindverantwoordelijk voor de afdeling Klantenservice en de virtuele front office, met in totaal zo’n 30 medewerkers.
- Je bent de direct leidinggevende van de teamleider die zorgt voor de dagelijkse aansturing en de drie stafmedewerkers virtuele front- office, die zich richten op de professionalisering van de eerstelijns dienstverlening middels coaching van collega’s, traffic management en het beheer van de kennisbank.
- Je bent een verbinder en een people- manager die erop gericht is om samen maximaal maatschappelijk te presteren met de collega’s uit het team maar ook daarbuiten.
- Je ontwikkelt een toekomstgerichte visie voor de Klantenservice, waarbij je inzet op digitalisering en de afdeling positioneert als een talentenpool voor heel Staedion.
- In het MT van Wonen & Samenleven denk je actief mee en lever je oplossingen voor strategische vraagstukken en meerjarenplannen.
- Je bent de eigenaar van de klantvisie en verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van klantgerichtheid.
Jouw werk maakt de stad
Als manager van onze Klantenservice bouw je mee aan het welzijn van onze huurders in Den Haag. Jouw inspanningen zorgen ervoor dat onze huurders en woningzoekenden zo goed en snel mogelijk worden geholpen of doorverwezen worden waar mogelijk. Jij bent de spil in het verbeteren van de dienstverlening voor onze huurders en woningzoekenden. Jij werkt nauw samen met de afdeling Intake & Planning en de tweedelijnsafdeling om processen te optimaliseren, zodat de klantreis nog soepeler verloopt. Jouw focus ligt op samenwerking en innovatie: je kijkt actief naar manieren om in rustigere periodes bijvoorbeeld outbound te bellen, waarmee je andere afdelingen ontlast en extra waarde biedt aan onze huurders.
Daarnaast ben je de eigenaar van de klantvisie. Jij speelt een sleutelrol binnen een werkgroep waarin je nauw samenwerkt met collega's van diverse afdelingen, zoals de afdeling Communicatie. Met jouw betrokkenheid zorg je ervoor dat de klantgerichtheid organisatie breed wordt gedragen en verder wordt ontwikkeld.
Dit heb je nodig
- Hbo- of wo-niveau, aangevuld met minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie binnen een excellente dienstverlenende sector.
- Zorg en aandacht voor collega’s – en de mens áchter de medewerker met oog voor maatschappelijk resultaat.
- Verbindingskracht, je bent mensgericht en werkgeluk van je medewerkers staat centraal.
- Een sociaal-maatschappelijk hart waarmee je mensen inspireert: collega’s én huurders.
- Je schakelt moeiteloos tussen strategisch en tactisch denken, en haalt daar veel energie uit.
- De drive om te blijven verbeteren en veranderen.
Dit krijg je ervoor terug
Een maatschappelijke functie waarin je meebouwt aan een nóg mooiere stad. Dat doe je vanuit ons gezellige kantoor, tegenover het Centraal Station. Duurzaamheid vinden we erg belangrijk, en daarom belonen we je voor elke kilometer die je fietst. Ook vergoeden we je ov-kosten volledig.
- Een salaris tussen de € 5.181,- en € 7.198,- bruto op basis van 36 uur schaal L, 2% eindejaarsuitkering;
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Een vierdaagse werkweek, als je dat wilt. Zo kun je werk en privé nog beter in balans houden;
- Een loopbaanontwikkelingsbudget van € 900 per jaar (bij een fulltime dienstverband).
Over Staedion: Samen thuis
Met ons maatschappelijk hart zetten wij ons in voor een betaalbaar en veilig thuis voor onze huurders. Want wonen gaat over mensen. Wij verhuren 44.000 woningen, winkels, bedrijfsruimten en parkeerplaatsen in de regio Haaglanden. Samen met onze huurders en partners maken wij ons sterk voor een prettige woonomgeving. Wij werken continu aan verduurzaming en bouwen de komende jaren maar liefst 7.500 nieuwe woningen. Samen thuis, voor nu en later.
Interesse om mee te bouwen aan Staedion?
Neem dan contact op met Jennifer Vink via jennifer.vink@staedion.nl of 06 - 83 48 87 67. Direct solliciteren kan ook, via de knop hieronder.
Deze vacature staat zowel intern als extern uit. Bij gelijk gebleken geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.
Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Zijn onze kernwaarden ook de jouwe?
Verbinden
Samen bereik je meer dan alleen. We benutten elkaars talenten en kennis, weten wat er speelt en begrijpen elkaar. We zoeken elkaar op, geven waardering en feedback en doen het samen. We zoeken de verbinding op met ons team, andere teams en verschillende afdelingen. Daarbij kijken we ook naar buiten. We zoeken de verbinding op en zijn bereikbaar voor elkaar, onze huurders en samenwerkingspartners om met elkaar onze krachten te bundelen.
Doen
We zijn bezig met innovatie en vernieuwing en maken het waar. We doen en maken keuzes. We realiseren waar we aan begonnen zijn, geven niet op en zijn gedreven om meer te ondernemen en constant te verbeteren. We zijn creatief, durven te experimenteren en fouten te maken. We hebben de juiste focus in wat we willen realiseren en houden het einddoel voor ogen.
Sociaal-maatschappelijk
Iedereen bij Staedion heeft een sociaal-maatschappelijk hart en wil bijdragen aan het geluk en de gezondheid van onze huurders door een veilig en betaalbaar thuis. We werken samen aan het verbeteren van leefbaarheid in de wijken. We bouwen samen nieuwe woningen. En werken samen aan duurzaamheid. We doen wat nodig is voor de maatschappelijke opgave. We werken klantgericht, kijken naar de behoeftes van huurders en bieden hulp aan huurders die soms net wat meer nodig hebben. Wonen gaat over mensen.
Dit is de sollicitatieprocedure
-
Solliciteer
Welkom! Je sollicitatie is binnen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
-
Telefonisch interview
We bellen je op om kennis te maken.
-
Eerste gesprek
We spreken je op kantoor of via Teams.
-
Assessment (mogelijk)
We bekijken samen je expertise.
-
Vervolggesprek
Je gaat nog eens in gesprek met anderen.
-
Check check
We vragen je om: twee referenties, een VOG en een kopie van een geldig ID.
-
Contractvoorstel
Je krijgt een voorstel, uiteraard nadat wij jouw wens hebben besproken.
-
In dienst
Even digitaal tekenen én klaar. Welkom bij de club!