Vacature

Procesmedewerker Klachten & Schadeclaims

vacature klachten
Locatie
Den Haag
Afdeling
Onderhoud en Vastgoed
Ervaring
Mid Level
Aantal uur
36 uur

Staedion staat voor tevreden bewoners en ziet elke klacht als een kans om te verbeteren. Als procesmedewerker Klachten & Schadeclaims ben jij de spil in het signaleren, analyseren en oplossen van klachten en schadeclaims. Dit doe je voor onze afdeling onderhoud. Met jouw scherpe oog voor detail en communicatieve kracht zorg je ervoor dat elke klacht bij de juiste persoon terechtkomt en tijdig wordt opgelost. Je brengt overzicht, analyseert trends en draagt met jouw verbetervoorstellen bij aan een steeds betere dienstverlening. Jouw werk maakt impact – voor onze bewoners én voor de stad.

Je baan in het kort

·        Je registreert onderhoud gerelateerde klachten, huurbezwaarschriften en schadeclaims in het klantenvolgsysteem.

·        Je redigeert en correspondeert zelf met onze bewoners in de huisstijl van Staedion.    

·        Je maakt analyses over de effectiviteit van de communicatie en doet verbetervoorstellen.

·        Je helpt anderen de kwaliteit van werk te verbeteren.                   

·        Je zorgt voor goede doorlooptijden en een uitstekende planning. Je houd overzicht over alle lopende activiteiten omtrent klachten.

Jouw werk maakt de stad

Als procesmedewerker Klachten & Schadeclaims ben je een onmisbare schakel in het verbeteren van het woongenot van onze bewoners. Jij zorgt ervoor dat klachten en schadeclaims niet alleen snel en efficiënt worden afgehandeld, maar ook dat herhaling wordt voorkomen door structurele verbeteringen te initiëren. 

Voor de stad Den Haag betekent jouw werk dat bewoners van Staedion zich gehoord voelen en vertrouwen krijgen in de dienstverlening. Door klachten te analyseren en patronen te signaleren, draag je bij aan duurzamere oplossingen, betere communicatie en een hogere klanttevredenheid. 

Daarnaast ondersteun je de interne organisatie van Staedion om slimmer en effectiever te werken. Door duidelijke analyses en verbetervoorstellen help je niet alleen bewoners, maar ook jouw collega’s om processen te verbeteren. Zo zorg je er samen voor dat Den Haag een fijnere en leefbaardere stad wordt voor iedereen.

Dit bieden wij

Een maatschappelijke functie waarin je meebouwt aan een nóg mooiere stad. Dat doe je vanuit ons gezellige kantoor, tegenover het Centraal Station. Duurzaamheid vinden we erg belangrijk, en daarom belonen we je voor elke kilometer die je fietst. Ook vergoeden we je ov-kosten volledig.

  • Een salaris tussen de € 3.748,- en € 4.727,- bruto op basis van 36 uur schaal H, 2% eindejaarsuitkering;

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;

  • Een vierdaagse werkweek, als je dat wilt. Zo kun je werk en privé nog beter in balans houden;

  • Een loopbaanontwikkelingsbudget van € 900 per jaar (bij een fulltime dienstverband).

Dit heb je nodig

  • Mbo-werk- en denkniveau.

  • Kennis en ervaring op het gebied van administratie, huurrecht, vastgoed en verhuur, klachtafhandeling en kwaliteitszorg.

  • Ongelimiteerd enthousiasme om klachten goed en tijdig af te (laten) handelen.

  • Analysekracht, je kan systematisch rangschikken en weet hoofd- en bijzaken te scheiden.

  • Een set jaloersmakende communicatie skills waarmee je overtuigt

  • Kwaliteitsbewustzijn, je verbindt kwaliteitsacties aan een kwaliteitssysteem.

  • Affiniteit met onderhoud en sociale aspecten.

Over Staedion: Samen thuis

Met ons maatschappelijk hart zetten wij ons in voor een betaalbaar en veilig thuis voor onze huurders. Want wonen gaat over mensen. Wij verhuren 44.000 woningen, winkels, bedrijfsruimten en parkeerplaatsen in de regio Haaglanden. Samen met onze huurders en partners maken wij ons sterk voor een prettige woonomgeving. Wij werken continu aan verduurzaming en bouwen de komende jaren maar liefst 7.500 nieuwe woningen. Samen thuis, voor nu en later.

Interesse om mee te bouwen aan Staedion?

Neem dan contact op met Sasja Gernandt via tel. 06-83 05 91 67 of recruitment@staedion.nl. Direct solliciteren kan ook, via de knop hieronder.

Deze vacature staat zowel intern als extern uit. Bij gelijk gebleken geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Zijn onze kernwaarden ook de jouwe?

handen op elkaar

Verbinden

Samen bereik je meer dan alleen. We benutten elkaars talenten en kennis, weten wat er speelt en begrijpen elkaar. We zoeken elkaar op, geven waardering en feedback en doen het samen. We zoeken de verbinding op met ons team, andere teams en verschillende afdelingen. Daarbij kijken we ook naar buiten. We zoeken de verbinding op en zijn bereikbaar voor elkaar, onze huurders en samenwerkingspartners om met elkaar onze krachten te bundelen.

Een huisje in een target

Doen

We zijn bezig met innovatie en vernieuwing en maken het waar. We doen en maken keuzes. We realiseren waar we aan begonnen zijn, geven niet op en zijn gedreven om meer te ondernemen en constant te verbeteren. We zijn creatief, durven te experimenteren en fouten te maken. We hebben de juiste focus in wat we willen realiseren en houden het einddoel voor ogen.

Huisjes met een hartje

Sociaal-maatschappelijk

Iedereen bij Staedion heeft een sociaal-maatschappelijk hart en wil bijdragen aan het geluk en de gezondheid van onze huurders door een veilig en betaalbaar thuis. We werken samen aan het verbeteren van leefbaarheid in de wijken. We bouwen samen nieuwe woningen. En werken samen aan duurzaamheid. We doen wat nodig is voor de maatschappelijke opgave. We werken klantgericht, kijken naar de behoeftes van huurders en bieden hulp aan huurders die soms net wat meer nodig hebben. Wonen gaat over mensen.

Zo ziet werken bij Staedion eruit

Dit is de sollicitatieprocedure

  • Solliciteer

    Welkom! Je sollicitatie is binnen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Telefonisch interview

    We bellen je op om kennis te maken.

  • Eerste gesprek

    We spreken je op kantoor of via Teams.

  • Assessment (mogelijk)

    We bekijken samen je expertise.

  • Vervolggesprek

    Je gaat nog eens in gesprek met anderen.

  • Check check

    We vragen je om: twee referenties, een VOG en een kopie van een geldig ID.

  • Contractvoorstel

    Je krijgt een voorstel, uiteraard nadat wij jouw wens hebben besproken.

  • In dienst

    Even digitaal tekenen én klaar. Welkom bij de club!